دانلود امروز 49+

تاریخ انتشار شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

1

نسخه 1.08

دوست داشتن 2304

GTA: مد های بازی gta san برای اتدروید San Andreas v1.08 Offline – جدیدترین و آخرین ورژن بازی “جی تی آی: سن آندریـاس” – V به منظور اندروید همراه دیتا
تست شده برروی Xperia Sp و Galaxy Tab 3 و Xperia Z
100% تست شده با اجرای آفلاین و زبان انگلیسی – بدون نیـاز بـه اینترنت

Grand Theft Auto: San Andreas یـا بـه اختصار GTA: San Andreas معروف ترین، مد های بازی gta san برای اتدروید محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ماشین سواری و گنگستری از استودیوی معروف و نام آشنای Rockstar Games مـی باشد کـه نسخه های مختلف آن به منظور سیستم عامل های مختلف عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به منظور اندروید داریم! این بازی همان جی تی آن 5 مـی باشد کـه بدون شک دیگری را نمـی توان یـافت کـه برای یک بار هم کـه شده باشد این بازی پرطرفدار را تجربه نکرده باشد! باز هم بـه نزد سی جی و دار و دسته اش برمـیگردیم و به ماشین سواری و گنگستری مشغول مـی شویم! بازی دقیقا همانند نسخه ی کامپیوتری طراحی گردیده و طراحی اچ دی، کیفیت صداگذاری هیجان انگیز، ماشین های مختلف، سلاح های متعدد و ساعت ها گیم پلی آن همگی دست بـه دست هم داده اند که تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی سبک جی تی آ را درون موبایل اندرویدی شما ایجاد کنند! بازی نیـازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هر کاربرا دارای گوشی اندرویدی بدون شک دوست دارد بازی جی تی آ 5 را برروی موبایل خود داشته باشد!

برخی از ویژگی های بازی معروف GTA: San Andreas اندروید:

* انواع خودروها، موتورسیکلت ها و هواپیماها به منظور رانندگی

* انواع سلاح های مختلف به منظور بدست آوردن و استفاده توسط CJ

* امکان همراه شدن با دار و دسته سی جی به منظور شروع ماجراجویی جالب

* طراحی بسیـار گسترده با ده ها شـهر و کشور مختلف به منظور سفر

* سازگاری کامل با کنترلرهای موگا، بلوتوث و USB گیم پد

* طراحی کاملا اچ دی، سه بعدی و دقیقا شبیـه نسخه PC

بازی GTA: San Andreas با قیمت 6.99 دلار درون گوگل پلی عرضه شده هست و با مـیلیون ها خرید از محبوب ترین ها بـه شمار مـی رود و دارای امتیـاز 4.4 از 5.0 هست و ما امروز درون فارسروید جدیدترین، آخرین، بهترین و سالم ترین نسخه ی آن را بـه همراه فایل دیتا به منظور شما قرار داده ایم کـه مـی توانید ان را با یک کلیک دریـافت نمایید.

توجه داشته باشید کـه :

1 – نسخه پیش رو از GTA: San Andreas کـه ما درون فارسروید به منظور دانلود قرار داده ایم نسخه 100 درصد تست شده هست و بـه صورت آفلاین برروی دستگاهتان اجرا مـی شود.

2 – فایل فشرده بـه دلیل دارا بودن حجم بالا با بالاترین کیفیت ممکن بـه همراه ریکاوری فشرده شده هست و فرمتش rar هست تا درون صورت کم و زیـاد شدن سرعت اینترنتتان و ناقص دانلود شدن نیـازی بـه دانلود مجدد نباشد و با یک REPAIR ساده مشکل حل شود.

3 – بازی با برنامـه Zapya مشکل دارد لطفا قبل از نصب و اجرای این بازی حتما ان را حذف کنید!

تغییرات نسخه ی V1.08 :

* رفع باگ های مختلف و مشکلات بازی.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. مد های بازی gta san برای اتدروید پوشـه ی com.rockstargames.gtasa را درون مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

. مد های بازی gta san برای اتدروید




[دانلود GTA: San Andreas 1.08 - بازی جی تی آ 5 اندروید + دیتا مد های بازی gta san برای اتدروید]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 07:27:00 +0000