دانلود امروز 232+

آخرین آپدیت سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2.18.224

دوست داشتن 249

WhatsApp Messenger v2.18.224 – جدیدترین و آخرین نسخه ی مسنجر معروف “واتس آپ” به منظور اندروید
جدیدترین و آخرین نسخه موجود درون گوگل پلی تقدیم شما عزیزان فارسرویدی

WhatsApp Messenger – واتس اپ مسنجر یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و برای انواع سیستم عامل ها اعم از اندروید، نصب واتساپ جديد آی او اس و ویندوز فون هست و امروز جدیدترین ورژن آن به منظور اندروید آماده کرده ایم، با این مسنجر مـی توانید با استفاده از اتصال های 2G، 3G، 4G، EDGE و یـا وای فای و به صورت رایگان به منظور دوستان و خانواده ی خود ع، یـادداشت صوتی ، پیـام های ویدئویی و متن بفرستید و به بـه صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یـا بـه ارسال اس ام اس بپردازید، منظور از رایگان این هست که تنـها شما هزینـه اینترنت را به منظور با دوستان پرداخت مـی کنید و از شارژ پولی سیمکارت شما هزینـه ای کاسته نمـی شود! انواع قابلیت های مختلف درون مسنجر واتس اپ به منظور ارتباط شما با مخاطبینتان درون سراسر جهان فراهم شده هست و شما مـی توانید بـه صورت نامحدود (بدون محدودیت) بـه صورت تمام وقت از ان ها استفاده کنید. نصب واتساپ جديد با واتس اپ مـیتوانید بـه طور رایگان با دیگران تماس تلفنی نیز داشته باشید یـا برایشان پیـام بفرستید، حتی اگر آن ها درون کشور دیگری زندگی کنند! همانطور کـه گفته شد تنـها هزینـه ای کـه باید بپردازید پهنای باند اینترنتی هست که از آن استفاده مـی کنید! مسنجر واتس اپ که تا به امروز محبوب ترین مسنجر جهانی هست که مـیلیـاردها نفر از سراسر جهان را بـه سمت خودش کشانده است!

برخی از ویژگی ها و قابلیت های برنامـه WhatsApp Messenger اندروید :

  • دارا بودن شکلک هایی بسیـار زیبا به منظور استفاده درون محیط چت
  • امکان ایجاد های گروهی و به صورت چند نفره
  • امکان ارسال فایل های مختلف به منظور طرف مقابل
  • امکان بلوکه (مسدود سازی) مخاطب خاص
  • امکان بـه اشتراک گذاری مکان شما برروی نقشـه
  • ضبط صدا و ارسال سریع آن به منظور طرف مقابل
  • استفاده ی ناچیز از پهنای باند اینترنت
  • ثبت نام آسان با وارد شماره موبایل خود
  • محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات

مسنجر واتس اپ یـا همان WhatsApp Messenger که تا به این لحظه کـه در حال معرفی آن هستیم بیش از 5.000.000.000 (پنج مـیلیـارد) بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنـها از گوگل پلی دانلود شده و توانسته امتیـاز خوب 4.4 از 5.0 راب کند کـه هم اکنون جدیدترین و آخرین نسخه ان به منظور دانلود قرار داده شده و مـیتونید اقدام بـه دانلود ان از سرورهای پرسرعت فارسروید نمایید، درون ضمن شما همـیشـه قادرید اخرین نسخه واتس اپ را از همـین صفحه دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v2.18.224 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینـه سازی های مختلف  و رفع ایرادات برنامـه .

نکات تکمـیلی

نسخه رسمـی نسخه موجود درون گوگل پلی هست اما نسخه بتا نسخه عرضه شده درون سایت اصلی واتس اپ هست کـه هر دو تایید مـیشن و مشکلی ندارن .

. نصب واتساپ جديد : نصب واتساپ جديد




[دانلود WhatsApp Messenger 2.18.216 - واتس اپ اندروید + ویندوز نصب واتساپ جديد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 07:14:00 +0000