دانلود امروز 168+

آخرین آپدیت جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷

2

نسخه 2.7.10

دوست داشتن 441

Gunship Battle: بازی گان شیپ بتل با طلای بینهایت Helicopter 3D v2.7.10 – بازی محبوب و مـهیج “نبرد هیلیکوپترها” اندروید + تریلر
یک بازی نبرد هواپیمایی محبوب با +50 مـیلیون دانلود از گوگل پلی تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Gunship Battle: Helicopter 3D بازی پرطرفدار و محبوب نبرد هیلیکوپترها از استودیوی JOYCITY Corp به منظور اندروید هست که که تا به این لحظه بیش از 100.000.000 بار تنـها از گوگل پلی دریـافت شده هست و از برترین بازی های نبرد هیلیکوپترها بـه شمار مـی رود و جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به منظور دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! درون این بازی طیف گسترده ای از هیلی کوپترهای جنگی درون اختیـار شما قرار مـی گیرد که تا با سوار شدن بر ان ها بـه نبرد با آشوبگران بروید! بله… شما درون نقش خلبانی خبره و معروف ظاهر مـی شوید و وظیفه دارید با سفر بـه نقاط مختلف دنیـا اشوبگران را  یکی بعد از دیگری سرنگون کنید و یکی از هیجان برانگیزترین بازی های هواپیمایی اندروید را تجربه کنید. بازی گان شیپ بتل با طلای بینهایت با پیش بردن ماموریت ها بـه دریـافت امتیـاز و پول مـی پردازید و با پول خود هیلی کوپترها و ایتم های جدید را خریداری مـی نمایید. بازی گان شیپ بتل با طلای بینهایت اگر از علاقه مندان بـه بازی های نبرد هوایی هستید مـی توانید نسخه جدید و آخر بازی فوق العاده زیبای Gunship Battle: Helicopter 3D را بـه صورت رایگان دریـافت نمایید! بازی Gunship Battle: Helicopter 3D نسبت بـه حجم کمش عالی طراحی شده هست و ارزش امتحان را دارد!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Gunship Battle: Helicopter 3D اندروید:

  • طیف گسترده ای از هیلیکوپترها با ویزگی های خاص
  • انواع سلاح ها و تجهیزات به منظور مجهز هیلی کوپتر خود
  • انواع ماموریت های متنوع و واقعی به منظور پیش بردن شما
  • انواع ایتم های مختلف نظیر موشک و .. به منظور باز
  • سرگرم ساختن خود با ماموریت های سفارشی فوق العاده
  • گرافیک اچ دی، بازی گان شیپ بتل با طلای بینهایت صداگذاری مـهیج و کنترلرهای لمسی عالی

بازی Gunship Battle: Helicopter 3D با بیش از یک مـیلیون و نیم رای توانسته امتیـاز عالی 4.3 از 5.0 را از آن خودش نماید و بدون شک ارزش دانلود را دارد ؛ شما مـی توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام بـه دانلود رایگان بازی نمایید. ناگفته نماند کـه این بازی از درخواستی های کاربران عزیز فارسروید مـی باشد ؛ نسخه جدید بازی بدون نیـاز بـه دیتا عرضه شده هست .

توجه : درون صورت آماده شدن مود بازی، به منظور دانلود عرضه مـیشود!

تغییرات نسخه ی v2.7.10 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید
* رفع اشکالات مختلف بازی + بهینـه سازی های مختلف .

نکات تکمـیلی

– درون نسخه مود با فعال بودن اتصال اینترنت بـه فروشگاه برید و سکه بخرید .




[Gunship Battle: Helicopter 3D 2.7.10 - بازی نبرد ... بازی گان شیپ بتل با طلای بینهایت]

نویسنده و منبع |